En la majoria de casos està passant que el mòbil està "apagant" l'aplicació per estalviar bateria, tal i com fa amb quasi totes les apps del mòbil. WhatsApp, que pel que es veu és més llest, sap quedar-se connectat permanentment. És així als móbils Huawei i Samsung relativament nous, per exemple. En la gran majoria de casos la solució serà el que indique a aquest missatge:
- MÒBILS HUAWEI: Cal entrar a "Ajustes" del mòbil -> "Aplicaciones protegidas" -> Comprovareu que per a quasi totes posa "No protegida". Heu de posar per a TokApp School "Protegida", tal i com voreu que també està WhatsApp. Sembla que els recents Huawei són uns campions de l'estalvi de bateria, i tallen la connectivitat a quasi totes les apps. Hem d'evitar que faça aixó amb TokApp, o no estarem connectats.
- MÒBILS SAMSUNG: Cal entrar a "Ajustes" del mòbil -> "Batería" -> A la zona que diu "Optimización de apps", premeu "Detalle". Busqueu TokApp School i canvieu a "Desactivar". Els nous mòbils Samsung gasten altra filosofia: posen en mode d'estalvi de bateria qualsevol app que no s'haja gastat en 3 dies. Per això cal desactivar per a TokApp esta configuració, ja que si no, deixa d'estar connectat.
- les vesprades dels dilluns, dimecres i dijous de 15 a 17h.
- també els matins dels dimecres a les 9 h.
Amb el desig de poder deixar tots els problemes solucionats, rebeu una salutació.
Paco Ros, coordinador TIC.